Satın alma sürecinin başarılı bir şekilde gerçekleşebilmesi için izlenmesi gereken aşamalar



- İşletme veya projenin ihtiyaçlarının detaylı bir şekilde tanımlanması
- Satın almada kullanılacak stratejilere karar verilmesi
- Teknik özelliklerin belirlenerek uygun şartnamelerin hazırlanması
- İhaleye girilecek dosyalarının hazırlanması
- Satın alma duyurusunun yayınlanarak isteklilerin davet edilmesi
- Tedarikçilerden gelen yazılı tekliflerin alınması
- Tedarikçi tekliflerinin değerlendirilmesi
- Sözleşme yapılacak teklifin seçilmesi ve gelen diğer teklif sahiplerinin bilgilendirilmesi

- Sözleşmenin imzalanması ve sürecin yönetilmesi
Değerli bağlantılarımız!  Sizlerin de varsa eklemek istedikleri maddeler, yorum ve görüşlerinizi merakla bekliyoruz.  Teşekkürler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tedarikçi seçiminde dikkat edilmesi gereken önemli kriterler;

Tedarik Ettiğimiz Başlıca Ürün Grupları;

KURUMSAL TEDARİK HİZMETLERİ